Časté dotazy
Zde se nachází seznam nejčastějších otázek ohledně nových tabulek v programu.
Některé sloupce se dříve zobrazovaly a nyní se nezobrazují, co teď?
Sloupce někdo schoval. Pro zobrazení sloupců, které byly schovány, využijte postupu v sekci Výběr sloupců.
Alternativou je možnost "Obnovit rozvržení tabulky" (z kontextového menu - pravé tlačítko myši na libovolný řádek v tabulce). Tato volba obnoví původní rozvržení: zobrazí všechny sloupce, vynuluje filtrování, nastaví původní řazení řádků i sloupců.
Nefunguje klientské filtrování, co dělat?
Pokud se klientské filtrování nezapne, klikněte na libovolný řádek v tabulce. Pak začněte psát hledaný text na klávesnici nebo zmáčkněte kombinaci kláves Ctrl + F.
Chci seskupovat dle sloupce, ale nevidím seskupovací panel. Jak ho mám zobrazit?
Kliknete pravým tlačítkem na záhlaví libovolného sloupce a z nabídky vyberte možnost "Zobrazit pole Seskupit podle".
V tabulce nic nevidím. Co mám dělat?
Především zkontrolovat zda serverový filtr (tlačítko "Filtr...") není nastaven moc přísně tak, že nezobrazuje žádné řádky. Dole pod tabulkou je zobrazeno jaké řádky jsou vyfiltrovány pomocí serverového filtru. Pokud je filtr nastaven správně a není aplikováno klientské filtrování, pak došlo k filtrování sloupce. To se pozná tak, že u některého ze sloupců je v záhlaví sloupců obrázek trychtýře. Filtrování sloupce se dá zrušit, tím že pod tabulkou klikneme na křížek.
|