Postup vyúčtování

Obsah  Nahoru  Předchozí  Následující

Provedení vyúčtování

1.Nejprve zaevidujeme péči.
2.V seznamu úhrad (viz obrázek) zvolíme měsíc pomocí tlačítek left16x16 a right16x16 nahoře vpravo. Alternativou je použití tlačítka filtr16x16 "Filtr..." na pravém panelu.
3.V tabulce je vidět ve sloupcích, jaká je hodnota péče pro daného klienta (tj. řádek v tabulce) a měsíc včetně toho, kolik již zaplatil. (viz obrázek)
Seznam úhrad

Seznam úhrad


Význam sloupců v tabulce:
·Péče - hodnota běžných úkonů péče za měsíc
·Obědy - hodnota obědových úkonů (úkon svázaný s obědem - například Dovoz oběda)
·Fakultativní - hodnota fakultativních úkonů
·Celkem - celková hodnota péče za měsíc (péče + obědy + fakultativní)
·Může platit - souvisí s příznakem ve smlouvě, zda má klient nárok na PS zdarma
·Bude platit - předpis úhrady klienta
·Zaplaceno - kolik klient již zaplatil za péči
4.Pro evidenci záznamu o úhradě, klikneme pravým tlačítkem na řádek s klientem. Z kontextového menu vybereme "Související ÚHRADA v pokladně...". (viz obrázek - označeno modře)
Seznam úhrada - úhrada a sloupec "Zaplaceno" (označen zeleně)

Seznam úhrada - úhrada a sloupec "Zaplaceno" (označen zeleně)

5.Zobrazí se okno "Nový záznam v pokladně". (viz obrázek)
Okno "Záznam v pokladně"

Okno "Záznam v pokladně"


Zkontrolujeme údaje, které program automaticky doplní:
·Pokladna
·Za období - měsíc a rok péče, za který se platí úhrada
·Typ operace
·Datum - datum úhrady
·Částka
·Přijato/vydáno - jméno a adresa klienta, který platí úhradu
6.Když je záznam o úhradě v pokladně v pořádku, tak pomocí tlačítka ok16x16 OK uložíte záznam do pokladny. Výsledná částka za úhradu se poté objeví ve sloupci "Zaplaceno" (viz obrázek bod 4)
7.Bod č. 4 opakujte pro zaznamenání úhrady pro více klientů.

tipTip: Více infromací o pokladnách najdete v sekci Pokladna.


© 1994 - 2021 Petr Zajíc software

Navštivte blog programu | Jukněte na náš Facebook | Další aplikace