Přegenerování záznamů

Obsah  Nahoru  Předchozí  Následující

Otázka

V měsíci, kdy již byla vykázána péče jsem vytvořil další smlouvu / dodatek. V okně Péče tak vidím u daného klienta některé - nebo všechny - úkony dvakrát či vícekrát. Co s tím?

Odpověď

Programu tato situace nevadí. Může být náročnější na pozornost zadat všechny úkony korektně, ale to je asi tak jediná potíž. Na stvrzence se úkony se stejným názvem a stejnou cenou automaticky sloučí.

Pokud byste nicméně chtěli všechny úkony smazat a vygenerovat znovu, postup je následující:

1.Karta klienta
2.Záložka "Úkony"
3.Vlevo dole nastavte měsíc, jehož se problém týká a rok.
4.Klepněte na tlačítko "Přehled". Objeví se seznam všech úkonů, které program vygeneroval pro daný měsíc, včetně případných zdvojení.
5.warning Upozornění: Následující krok změní data!!! Pokud je již zadána pro daného člověka a měsíc korektní péče, je třeba si ji někam poznamenat.
Následně klepněte pravým tlačítkem myši na jakékoliv řádek.
6.Zvolte "Přegenerovat všechny záznamy". Pro daného člověka a měsíc jsou všechny záznamy smazány a nahrazeny výchozími.

tipPoznámka: Uvedený postup nebude fungovat, pokud je péče zamčená.

tipPoznámka: Uvedený postup nemusí fungovat, pokud používáte evidenci pomocí čteček čárových kódů.


© 1994 - 2021 Petr Zajíc software

Navštivte blog programu | Jukněte na náš Facebook | Další aplikace