Různorodost smluv |
Obsah Nahoru Předchozí Následující |
Jeden klient může mít během života více různých smluv. Například zvažme následující scénář: Více smluv klienta:
Z tabulky uvedené výše je vidět, že program myslí na nejrůznější situace. Proto je k dispozici mechanizmus, který umožňuje tvorbu a správu celého balíku Smluv. Výrazem "platná smlouva" označujeme v programu takovou smlouvu, která je právě v běhu. Technicky se jedná o smlouvu, která ke dni poskytutí péče trvá nejkratší dobu (byla tedy uzavřena jako poslední).
Různorodost smluv V každé smlouvě může být jiný počet úkonů, jiná četnost úkonů a/nebo jiné ceny. Dále platí, že více různých klientů může mít vzájemně různé ceny úkonů. Jak již bylo řečeno, jeden klient může mít během života více smluv, přičemž na každé z nich může být jiný rozsah péče. Tato variabilita umožňuje postihnout všechny varianty, s nimiž se při zadávání péče můžeme setkat. Význam Smluv při zdražení péče Jelikož se podmínky pro poskytování péče mohou ze strany poskytovatele měnit, může dojít během doby ke zdražení péče. Program v takovém případě "umí" zvládat různé ceny úkonů v různé době. Dejme tomu, že od 1.1.2008 se zdraží cena úkonu "dovážka oběda autem" z 15,- Kč za úkon na 17,- Kč za úkon. V programu pak lze postupovat následovně:
Program pak bude v prosinci 2007 účtovat klientům 15,- Kč za úkon, zatímco v lednu to bude 17,- Kč za úkon. Změna, navíc, bude zcela transparentní, takže nebude nutné se o to starat. Viz též - Zdražování |
© 1994 - 2021 Petr Zajíc software
Navštivte blog programu | Jukněte na náš Facebook | Další aplikace